Uncategorized

FEBER II

Skærmbillede 2014-12-08 kl. 15.18.49

 

Skærmbillede 2014-12-08 kl. 15.20.27

Lagene af bølger i uro af ild hvorfor virker ingen medicin på denne smerte.

 

Vågnede som med en skov af smerte skudt og blomstret ud fra bag lungerne. Læste mig en bog i nat ude i byen hvor jeg også så giftigt vand og lys på en mund jeg fik lyst til. Nogle ting kan jeg ikke forstå: en hånd kold og hvid med blå året inden i. Mellem huden og det indre er måske en pøl af kaste sig ud i og jeg siger ikke mer.

 

Skrækkelig hovedpine. Havde lovet mig selv at skrive hver dag, men det er fucked op. Ligger i sengen.

 

Billeder forestiller kun sådan som vi kan læse og afkode dem. Jeg er ikke længere interesseret i at skrive, hellere træner jeg krop. Jeg slår tid ihjel og gør mig blind. Gennem denne øvelse håber jeg på chokket igen vil stabilisere sig som en verden jeg kan spejle i bogen; for hvad er et digt? Den nærsynedes stjernekort hvor igennem arbitrære ting kan lastes på (evt.) symbolers der via originalitet selv kan medbestemme om de holder målt i tid og limen for det hele er tandhjul i evig konstruktion.

 

Jeg ved ikke om dette er en passende grav dynen stinker af feber. Har det som en reje mellem to hugagtige hjørnetænder på grænsen til kindtænderne. Åh trætheden er overmandende. De gav mig alting og jeg stjal fra dem, da de slog mig over hænderne havde jeg munden fuld af pengemønter. I fremtiden siger de vil papir være som bøger helt uden en brøkdel intelligens

 

Så jeg begynder: der foregår en strække af gode film i min dag. Cubick faldt ikke i min smag og jeg hadede alt hvilket giver anledning til at nyde hvor helt fuzled den var. Jeg kan ikke huske hvad så bagefter eller vent. Hvad var det? Det var noget. Gangs Of New York og til sidst Lone Survivor. Alle tre film var så uhyggelige. Eller noget var gået helt galt. Buckingham club klam IDM. Har en masse aftaler jeg ikke har skrevet ned og jeg håber ikke det bliver så pinligt som sidst. En tår morgen 8.15 – hvor det grå er uhyggeligt, ved ikke, noget der er mærkeligt hundene tror de skal have mad mine bukser skal klipses af og kaffen jeg drikker er varm.

Standard

Skriv et svar

