Uncategorized

MANDAG

Her var vejret vi talte om fortiden og hvor vi er kommet til
Overfor lå Palmen og jeg drak kaffe på et tisPunlt håber jeg tisn ville gå i stå for solen skinnes og k jeg følte mig ør i hodet og røg mange cigaretter
Jeg tror du er min yndlingsgåtur og vi var inde i en gnbrug genbrugstøjbutik på Nørrebrogade. Det var vildt sjovt da du sagde SU ligner en skildpadde
På Elmegade sagde jeg/ jg mister forstanden af lykke det er sandt så gok gik vi noget tid og anKkewb
snakkede
Kaffen var stærk og agressiv gennem mælken og solen skinnede det er hårdt at sige men på et tidspunkt var jeg ligeglad med hele verdens krigeriske ICE
Du sagde om en kvinde hvis I fik børn ville ligne Små skildpadder og jeg sagde jeg ikke havde travlt for 1st gAng har jeg ikke travlt
Jeg skrev i går da jeg gik i seng på denne måde af et møde knuder piddder der er ingen fly på ICE ICE er ICE og snolder trommer ør og slinger i lørdags var vi gæster på stengAde måske vi var gæster i egne minder og vi grinte højt og længe og tænkte på
Alle d gange vi var der
Og tingene gik lidt amok
Tidligere var vi også helt forvirrede over at Bleeder ikke er på nettet og ig sags at Peter Peter vist havde lavet alu soundtracket der var noget jeg lige tænkte på på men det er bæk nu Synd og Skam havde lavet føles ik som at falde se dengang i sommeren og vi spillede den højt når vi var alene hjemme og s

Standard

Skriv et svar

