Digt

@MIKKEL

det var

da jeg gik

i seng

og lige før

jeg slukkede

lyset ved sengen

at jeg så

den store

græshoppe

lysende grøn

og jeg

blev totalt forskrækket

den var så

stor som

min tommelfinger

med ledbåndet

syet sammen

efter skade

jeg vil også være

også en litt. blog

med en side

fra print

foldet sammen

slog jeg

den i røven

så den hoppede

i retning

af døren

jeg gjorde dette

gennem hele lejligheden

det syge

grønne

farvede hele

mørket

himlen

Standard

Skriv et svar

