Uncategorized

OSKAR SJØGREN: BARE JORDEN (til download og deling)

Skærmbillede 2014-05-23 kl. 14.19.33 2

 

LINKLINK

I går på Literaturhaus hørte jeg Oskar Sjøgren op og teksterne og oplæsningen var så vild i mit hoved at jeg straks tænkte det må ud, helt ud til alt og alle –– jeg har stadig en buzzz kørende på det. Og jeg håber at hvis man fx henter pdf’en her eller på facebook vil give sig tid til at læse, virkelig læse de tekster. For det er der det GRØNNE RUMMEREN bølger a miles of smiles < 3 Rasmus

Standard

4 thoughts on “OSKAR SJØGREN: BARE JORDEN (til download og deling)

  1. Pingback: atlolleoverdetværende

  2. Pingback: Portraits of Oskar | Cecilie Bødker

Skriv et svar

