Uncategorized

DEN ANDEN NY BIBEL

Fotografi den 22-05-14 kl. 11.47

 

 

Så væltede jeg rundt i hele byen fordi jeg skulle skaffe en bog. Så kom jeg til COSAREN på Nrdr Frihavnsgaden nede i bunden og lissom lyste. Så finder jeg ret hurtigt denne bog. Som jeg jo godt ved jeg har savnet. Og aldrig læst. Og jeg skal videree ind og aflevere manuskript. Det skulle have været den anden dag. Men så blev det ikke til noget. Selvom folk tror det er afleveret. Asger Schnack har skrevet en kærlighedserklæring til Morti. LINK. O hvor jeg elsker verden og også dig. Jeg vil citere helt vildt. SOM en maskine. EN MASKINE! JEG RINGER ERINDRINGER IND PÅ LÆØRDAG! HVAD!? PÅ LØRDAG HVAD! JA!

Standard

Skriv et svar

