Uncategorized

Bidrag til tidsskrift

30Stk

Jeg har pissehamrendde travlt men så modtog jeg en besked om dette (her pdf) nu er blevet lagt rundt omkring. Jeg behøver ikke sige mit bidrag er det bedste bidrag. Det kan jeg selvfølgelig heller ikke. SE (tidligere indlæg hvor meget jeg elsker to af digterne der ej er fra DK.   Forsiden:  Skærmbillede 2014-05-21 kl. 14.53.43  Hvad kan jeg ellers sige min liv er en fest, lige før lavede jeg ny bog. Nu suser jeg af sted til kaffe på Nørrebro. Jeg drikker iskoldt FAXEkONDI og jeg gider ikke have sokker i skoene. Og hey dig der lige før FUCK DU VAR SYGT LÆKKER MEN JEG KAN KUN SE MIG MED DIG HVIS DU VAR TO ENS DRÅBER  / og for at citer en klog mand engang:

 

SOME WOULD LOOK AT MY AGE AND TRY TO SAY I’M YOUNG AND I’M HANDSOME. I SAY I’M FILTHY FUCKING RICH, SO I’M AN OLD DIRTY BASTARD

 

LINK til pdf

Standard

Skriv et svar

