Uncategorized

HOW TO DISAPPEAR COMPLETELY: Radiohead

That there, that’s not me
I go where I please
I walk through walls
I float down the Liffey

I’m not here
This isn’t happening
I’m not here, I’m not here

In a little while
I’ll be gone
The moment’s already passed
Yeah, it’s gone

I’m not here
This isn’t happening
I’m not here, I’m not here

Strobe lights and blown speakers
Fireworks and hurricanes

I’m not here
This isn’t happening
I’m not here, I’m not here….

Intet link. Den her tekst er vist allerede blevet postet alle mulige steder. Og jeg kan gøre det om og om igen.

 

Jeg hørte den hver morgen på repeat inden jeg skulle på til undervisning på Forfatterskolen. Man kan læse om det i: FS25

FS25 - forside.jpg-for-web-normalFS25 - forside.jpg-for-web-normalFS25 - forside.jpg-for-web-normal

Jeg er så træt

Jeg er så træt

Jeg er så træt

Hvor er du

Jeg er her

Hvor er du

Jeg er her

Hvad er vi

Vi er ler

Standard

Skriv et svar

