Brev, Uncategorized

ARBEJDE

DAGENE GÅR SOM JEG OG GENNEM. Jeg er i Allerød og forsøger at arbejde. Det føles så sindssygt lang tid siden jeg sidst skrev noget jeg rigtigt følte noget for. Da jeg tog herop, havde jeg alle mulige ideer til hvor jeg ville hen og også med at skrive. Det er fantastisk så let jeg kommer til at kede mig når jeg skriver. Når det fx går amok, sidder jeg bare og tænker der sker intet her. Et eller andet sted ville jeg ønske at jeg kunne arbejde. På en måde hvor teksten ville holde op med at være så kedelig. Alt mangler, eller det der mangler er glæde og energi, og også en tænkning der ville gøre noget skønt. For der sker ikke en skid. Jeg gider ikke skrive noget som helst. Det jeg skriver modvilligt vil gerne skrive. Jeg siger til mig selv hvorfor? Det skrevne siger efter i nat mødes vi aldrig igen. JEG er så træt. JEG kan ikke bare skrive noget. det der skrives siger der skrives det fra. Jeg prøver efter hvad der virker som en længere pause at samle ord på en fornuftig måde. I de dage jeg er her er jeg alle steder gennem måden minderne associeres i halvtomme halekkoer. Ar på brækkede knogler, knækkede ruder, slækkede kæder. Og jeg markerer hele lortet og tilføjer et link i det hele. Men jeg vil hellere tage 100 fotografier. Vil gerne hænge ud i kældre under Engholmskolen. Der var en sommer, hvor jeg boede på en madras hos en på Nørrebro. Det var så meget dengang. DET kan ikke blive så meget ved.

ALLERØD HERE

PRØV LIGE AT HØR. Jeg gider ikke skrive noget som helst. Du er en poetik. Jeg skider på at jeg er i Allerød, men jeg elsker det også. Det jeg skriver modvilligt vil gerne skrive. Jeg siger til mig selv hvorfor? Det skrevne siger efter i nat mødes vi aldrig igen. En dag vil jeg være stor som en kæmpe. Og jeg der elsker alle rundkørsler. OG jeg er JEG er så træt. JEG kan ikke bare skrive noget. det der skrives siger der skrives det fra. På vegne af byrådet vil jeg gerne byde velkommen til Allerød Kommune. Her er du i godt selskab med 24.000 andre borgere, som bor i en kommune med mange forskellige tilbud og muligheder. Allerød Kommune er privilegeret med sin beliggenhed tæt på både hovedstaden og store naturområder. Samtidig er forenings- og fritidslivet rigt og meget varieret. Derfor opbygger mange allerødborgere gennem årene også et solidt og værdifuldt lokalt netværk. I højre side finder du link til dokumentet “På Rundtur i Allerød Kommune”, hvor vi med ord og billeder fortæller om kommunens seværdigheder, naturområder, bygninger og byer. Du kan læse mere om kommunen og mange vores tilbud i menuen i venstre side. Er du lige flyttet til kommunen, kan du med fordel klikke ind på siden “praktisk information” til venstre. Jeg vil gerne kunne skrive hugormsdigte. Oksedigte. Min menu siger PRØV hver dag. Det er så fantastisk det hele. Jeg er glad for mit og Jonna Ljósás bidrag. Og drømmer om Færøerne. Tænker at det kunne være et smukt sted at skrige sang i bjergene og bruge alt på det, og mærke bjergene falde ind over mig der står og glor som en bunke nutella eller grus.

Standard

Skriv et svar

