Billeder, Digt, Gæst på, Håndskrift, Link, Noter, Reklame, Sampling, Uncategorized

Indblik i ny manus + bidrag til kommende øjebliksbillede af den litteraturscene netop nu.

Kom tæt på 101 af tidens toneangivende danske digtere gennem helt nye håndskrevne tekster og selvvalgte portrætter – et samlet øjebliksbillede af den danske litteraturscene netop nu.

 

Sådan står det skrevet (her) om en udgivelse og udstilling jeg har bidraget til.

 

<

 

NOTE

 

Jeg skriver ved at rive ting fra hinanden. Så vil de alligevel hellere bestå i deres første sammenhæng. Det ses tydeligt i de nye sammenhæng. Først og fremmest handler det om noget helt andet. Engang imellem kan jeg føle dem tale.

 

Til gengæld virker 

 

<

 

JAG JAG 

Den engelske ’jag’ den spionagtige dryssede koglebund. Enorme nåletæpper. Jeg (INGLISH) JAG <på alle mulige måder prøver jeg at skrive noget og jeg får ikke skrevet noget alligevel.

 

Skærmbillede 2014-03-26 kl. 11.05.33 Skærmbillede 2014-03-26 kl. 11.05.59 Skærmbillede 2014-03-26 kl. 11.06.03 Skærmbillede 2014-03-26 kl. 11.06.15 Skærmbillede 2014-03-26 kl. 11.06.24 Skærmbillede 2014-03-26 kl. 11.06.27 

 

Standard

Skriv et svar

