Reklame

Føljeton de kommende dage

KÆRE ALLE BESØGENDE

I 7 dele deles uddrag af Hvedekorn nr. 3. 1966. Det er ikke top skanner. 

Jeg fandt det i forgårs i kassen med bøger jeg ikke længere havde plads til.

I flere omgang har jeg fundet omslaget interessant. Det at det næsten ligner

fx Johan Jönsons Arbejdsskema. Men da jeg først bladrede i det

tænkte jeg WTF?!

Såvidt jeg kan læse står Poul Gernes som kunstner for indpakningen. Under

arbejdet med at skanne dem ind, har jeg flere gange bare siddet og gloet på

det og tænkt fuck det nice. I denne omgang er jeg dog gået efter tegning/billed

bidrag. Men Per Højholt bidrager med brøndbyvester(?) (er det ikke brøndbyøster min

hånd. 66). Og alt muligt andet

Følg med eller lad vær

KH

Standard

Skriv et svar

