Billeder, Digt, Om kakaovigtighed, Uncategorized

68 (Lørdagssangen)

hey heeey yoghurtdrenge

hey heeey yoghurtdrenge

 

kl. den slår noget

og jeg holder kæft

men da I spørger om jeg vil

om jeg vil købe hash

siger jeg

 

hey heeey yoghurtdrenge

hey heeey yoghurtdrenge

 

hvad skal jeg med hash

hvad skal jeg med hash

men de forstår ikke

hvad jeg ikke siger

 

yoghurtlandskaaaab landskab

yoghurtlandskaaaab landskab

yoghurtlandskaaaab landskab

er det jeg ser

på vej mod nordsjælland

og det røvdepri

 

og så: pludselig indså jeg

hey heeey yoghurtdrenge

hey heeey yoghurtdrenge

jeres yoghurtlandskaaaab

må vær så kedlig og så

jeg forstår forstår

men ikke dette køb:

 

Fotografi den 15-02-14 kl. 19.17 #2

Standard

One thought on “68 (Lørdagssangen)

  1. Pingback: Mörkhall / Reception (28.2.2014) | SPACEBOOK.COM

Skriv et svar

