Billeder, Håndskrift, Hurraaa, Noter, Om kakaovigtighed, Reklame, Uncategorized

Her er nogle ting der er fotograferet, så jeg kunne lave indlægget

2014-02-11 11.27.35 2014-02-11 11.27.47

 

Der er en der spørger er det fax? Da jeg hængte det op i sidste måned. Det er en bog af Martin Johs. Møller og Sigurd Buch Kristensen, den hedder han har sit eget tog kørende, forlaget 28/6.

 

2014-02-13 09.24.08

 

Jeg har lånt manjanabogen af Dan Turell. Jeg syntes den var flot, Lars Bukdahl havde dette indlæg og jeg tænkte det er altså en flot bog. Nu ligger den og ser vild ud i sin hjerne.

 

2014-02-13 09.26.11

 

Det sidste billede er fra mit indre lysende SOMETHING. Det kan også siges det måske er sådan jeg har det mens jeg slås med hunde der går amok over postbud når han kommer med en pakke fra NBC med mine frieksemplarer af Mörkhall. Der kommer til at være reception d. 28. februar på Underwood Ink.

Standard

Skriv et svar

