Citat, Digt, Link, Om kakaovigtighed, Oplæsning, Radio, Reklame, Uncategorized

Bidrag til jegkiggerpaamaanenogsigervadsaa

måske går man og tænker det der Rasmus Halling Nielsen havde jeg sygt meget regnet ud, og det har man måske også og alt muligt og så bliver man slet heller ikke overrasket over dette bidrag og kan fortsætte sit kedelige lille eksistenssvampeplante-wutever som en alt-vidende-guru-der-sidder-og-tænker- nej som en alt vidende guru der tænker jeg-har-vildt-meget-tjek-på-det-hele-og-imorgen-vinder-jeg-en-gås
skrev jeg på facebook. jeg mener det ikke på den måde altså + så alligevel ret meget. HER er et link
Standard

Skriv et svar

