Billeder, Citat, Digt, Link, Noter, Om kakaovigtighed, Prosaegenskaber, Reklame, Sampling, Uncategorized

76

Fotografi den 19-01-14 kl. 13.41 #2Udsigten. Sangen på hjernen:

sometimes I get so sad
sometimes you just make me mad

:

it’s a sad and beautiful world
it’s a sad and beautiful world

:

sometimes I just won’t go
sometimes I can’t say ‘no’

:

it’s a sad and beautiful world
it’s a sad and beautiful world

:

sometimes days go speeding past
sometimes this one seems like the last

:

it’s a sad and beautiful world
it’s a sad and beautiful world

– Mark Linkous

:

Så tror man måske at det går sådan som sometimes days go speeding past sometimes this one seems like the last altså hurtigt på en belt umulig måde. Det gør det måske også. Det hele er den her virkelig langsomme

:

Der er en masse brevskrivning og rolige dage. Allerød er sneet ud og alting står stille når det ikke blæser. Jeg har ikke arbejdet under opholdet her. Jeg har set en masse tv og ikke lavet det store. Købte en helt genialt ulækker pandekage på Tanken og havde virkelig trip over hvor dyr den var, pandekagetingen med kylling, ift. hvor ulækker den var. 1 min. varm. Sagde et skilt og jeg spurgte om han varmede dem. Svaret var ja. Den kom ind i lille ovn og fik 1 min. Da jeg fik den overrakt var det med advarslen, den er meget varm. Sagde ekspedienten det? ja og jeg holdt om den hele vejen hjem igen, fordi en ulækker kylling ting også kan være vanter. Det hele er meget lav hastighed og større sekvenser ophobninger tak kylling fordi du er blevet klippet op og fordi dit fedt løb ned ad mine hænder som fedt og mærkelig dressing hvis du altid havde eksisteret –– nej bedre hvis nu kyllinger fremover blev lavet så de pandekager gik rundt i flok og kunne plukkes; spises på et øjeblik. (Olivia DET TÆLLER NÆSTEN SOM KYLLINGBURGER!)

:

Her er som i en stille kasse. Kom i seng 2.30 i nat pga. en fantastisk film. Har det som om det er mange år siden jeg senest lå så længe på en sofa foran et tv. Endda ufatteligt stenet.

:

Inden jeg tog til Allerød begyndte jeg på en bog. Det har været i dagene efter ARVEN-indlægget hvor jeg på mange måder havde det som alt det skrammel fik mig til at føle dette var situationen:

:

foto

uanset hvad så betød indlægget med Word dokumenterne at jeg opnåede den følelse af at starte helt fra bunden, starte på frisk. Det har været interessant, næsten ikke svært. Kun pissehamrende svært

Standard

Skriv et svar

