Billeder, Citat, Digt, Modifikation, Noter, Om kakaovigtighed, Prosaegenskaber, Sampling, Uncategorized

77

Lille indledende citat

»De dage. De der sindssyge dage; vælte rundt i Prag. Vi var kørt dertil. Da vi nåede selve byen, gav vi op. Mig, mig, mig jeg var helt le. Den le gennem kornets akser.«

 

I nat vågnede jeg pga. et mareridt. Daniel Dalgaard stod for enden af min seng og spurgte jamen hvad prøver du at sige? Prøv at tal tydeligere. Det kunne jeg ikke, hver en mm af min krop var flået op af fiskekroge, det blev værre hver gang jeg bevægede mig, og min stemme gennem smerten var reduceret til ynkelige lyde som yd ud yd. Jeg stod op, klokken var ca. 3.00 og læste i Paal Bjelke Andersens Dugnad. Så blev jeg meget træt og lykkelig.

Jeg skal ud til sushi. Og har skrevet et digt på facebook. Det er for de faste to besøgende om dagen mest:

Skærmbillede 2014-01-04 kl. 18.21.21

for søgemaskinernes indtog og komme

digt

det kan godt være der er hunløver

og hanløver

og børneløver og gamle og trætte løver

store og små løver

men jeg siger

det betyder ikke noget

for vi skal alle sammen være her

 

 

 

Og om lidt synger Avey Tare og Pandabear

 

iiiiiiiahaumn  You don’t need to go to college

Standard

Skriv et svar

