Citat, Digt, Gæstebidrag, Noter, Om kakaovigtighed, Oplæsning, Sampling, Teaterstykke, Uncategorized

80 (Der Stil der Siebziger*)

*hedder en bog jeg er ved at skrive.

Jeg ved godt hvad den skal handle om.

Titlen fandt jeg i 105E toget fra Vordingborg

mod Hovedbanen. I et tysk modeblad.

Det gjorde mig enormt lycklig

och kanske ? HVAD SIGER DU TIL MIG

Der foregår en masse ting jeg gerne vil skrive om

bl.a. vil jeg gerne skrive min yndlingsregibemærkning

den unge kvinde dolker gud

og scenen oversvømmes af blodstrålen det er fra en bog

med udvalgte tekster (digte, rejser, manuskripter)

af Antonin Artaud. Den er fra engang i 70erne (Der Stil der Siebziger)

hvis du er rigtig sød tilstår jeg at jeg ikke ved

hvad det betyder, men at jeg slog det op. Det var næsten en lille magi.

Nu bipper telefonen

Standard

Skriv et svar

