Digt, Link, Modifikation, Noter, Om kakaovigtighed, Prosaegenskaber, Sampling, Uncategorized

Google Poetics / Chok: Partiflugt hos LA efter eksklusion

det er nemt

det er nemt mad

det er nemt at sælge hash

det er svært at være 11 år

det er svært at spå især om fremtiden

det er svært at spå især om fremtiden

det er svært at spå især om fremtiden

http://www.googlepoetics.com (sidder her

i det rolige morgenlys i Allerød

og læser rundt omkring, ser nogen nævner Google Poetics.

Jeg har ikke den store lyst

til at skrive, nej; der er noget andet, jeg vil gerne

“arbejde” fordi jeg er træt som en biografi).

Jeg bruger bare en masse drømme

Jeg bruger bare ikke mit talent

Jeg beslutter mig for at min næste bog skal hedde ‘talentet’

Jeg beslutter mig for at jeg har ikke har brug for talent

Jeg beslutter mig for at det ikke er relevant

Jeg beslutter mig for at jeg ikke aner hvad talent er

Jeg beslutter mig for at se fodbold

Jeg beslutter mig for at jeg

det tomme

er tekst

Selvfølgelig er det let at bearbejde
Breath : alle
Så ud af de seks medlemmer af den litterære undslippe ansvaret for et medlem kan se frem til
Mange medlemmer af den nærmeste fremtid for at vinke farvel .

Det behøver ikke , der opstår ud af det her.

personlige venner

Godmorgen. Det var budskabet .

At berolige situationen.

Så når han siger , håber at lære lidt grin.

Grunden er enkel: udelukkelse af en anden

Trist og sørgeligt

og funktion af blæst ungdom, stormed med ecstasy. Åh, Ve mig,

og funktion af blæst ungdom, stormed med ecstasy. Åh, Ve mig,

og funktion af blæst ungdom, stormed med ecstasy. Åh, Ve mig,

Skærmbillede 2013-11-22 kl. 15.44.57

Skærmbillede 2013-11-22 kl. 15.44.31

Skærmbillede 2013-11-22 kl. 15.43.58 Skærmbillede 2013-11-22 kl. 15.42.11 Skærmbillede 2013-11-22 kl. 15.42.50 Skærmbillede 2013-11-22 kl. 15.43.33 Skærmbillede 2013-11-22 kl. 15.41.58 Skærmbillede 2013-11-17 kl. 20.12.44

 

Standard

Skriv et svar

