Uncategorized

Jeg stopper lige op så litt historien kan når frem

Husker at læse i Troels Wörsel. Laver ikke noget ordentligt.

Jeg zapper rundt og ender på storno.wordpress. Tænker på

bevidstheden er på en rejse, og computeren deler alle tider

generøst. Vågner hver morgen og tænker: i dag må jeg få 

arbejdet.

 

 

Skærmbillede 2013-11-19 kl. 12.44.20

 

På et tidspunkt. Dybt nostalgisk. Vender til 60’erne

som moderen til gotisk font, der vel for fuck ikke tilhører

60’erne i andet end i min hjerne.

 

Skærmbillede 2013-11-19 kl. 12.48.34

 

Allerede ved side 3 kunne de komme med kritikken. 

Det virker uoplagt og træt, slidt

ÆD MIT FORFALD

Standard

Skriv et svar

