Citat, Om kakaovigtighed, Reklame, Uncategorized

En bog om vigtigheden af venskab og kakaomælk

En bog om vigtigheden af venskab og kakaomælk 

Bogen er skrevet i juli. Noget af den er udgivet i Victor B. Andersens Maskinfabrik nr50.

a

’… ––– JEG HAR FRIVILLIGT GIVET AFKALD PAA DEN KÆRLIGHED, JORDEN HAR AT GIVE ––– JEG TROR IKKE, AT VERDEN ER MODEN FOR DEN VIRKELIGE KÆRLIGHED ENDNU ––– JEG HAR FRIVILLIGT GIVET AFKALD PAA KOMMENDE STORHED OG ÆRE ––– JEG VED, AT ÆGTE STORHED OG VIRKELIG ÆRE IKKE KAN OPSTAA I VERDEN ENDNU ––– OG JEG VIL IKKE LADE MIG NØJES MED MINDRE…’

Indledes det med G. MUNCH–PETERSEN

Skærmbillede 2013-10-06 kl. 12.55.40

Sådan er den kommet til at se ud. Genlæste den i går. Det startede med udgangspunkt med Andreas’ tekst i Forfatterskolens afgangsantologi 2012. En tekst jeg har været optaget af, siden jeg læste den første gang.

Standard

Skriv et svar

